B-Reel (Lars Bjurman): Out of office

Yıllık izne ayrıldığınızda ya da bir-iki gün maillerinizi düzenli kontrol edemeyeceğiniz durumlarda binbir revizyonla hazırladığınız 'out of office' yani 'ofis dışında' yanıtları artık bir reklam alanı…

Evet, yanlış okumadınız. 'ofis dışında' mesajlarına sponsor alımları artık başladı. Reklamcılığın bu en yeni türlerinden biri olan uygulama 'niş pazarlama' olarak görülebilir. Sektörle igili haber kaynaklarına ilk düşen örneği ise Saatchi&Saatchi, İsveç'ten.



Bir video prodüksiyon şirketi olan B-Reel, Saatchi&Saatchi'nin aklına girmiş ve doğum iznine ayrılan art direktörün 'ofis dışında' mesajına reklamlarını yerleştirmeyi başarmışlar. Yani art direktöre mail atan herkese, içinde bu firmanın reklamının olduğu bir otomatik yanıt gidiyor. Yani doğru kişilere, doğru reklamın gidiyor olduğunu hesap edersek, oldukça mantıklı.





Saatchi&Saatchi bu konsepti bir adım ileriye götürmeyi hedefleyen bir platform da yaratmış, http://outofofficead.com/ . Ofis dışında mecralarını pazaramak isteyenleri ulaşmayı hedefleyen bu platform şimdilik deneme aşamasında.

Kaynak: Habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder