Unicef: Drops



Unicef Macaristan, Grey desteğiyle çok başarılı bir kampanyaya imza atmış.



Drops (Damlalar) ismini taşıyan bu kampanyanın amacı dünyadaki temiz içme suyu kıtlığına dikkat çekmek ve Unicef'in Temiz İçme Suyu programına fon sağlayabilmek. Facebook'ta başlatılan bu kampanyada, ilk önce Unicef Macaristan sayfasındaki profil fotoğrafı bir kova fotoğrafı ile değiştiriliyor ve daha sonra takipçilerden 2 hafta boyunca kendi profil fotoğraflarında su damlası fotoğrafı konulması isteniyor. Bu sayede Unicef Macaristan sayfasına gelen kullanıcı yorumları ile birlikte akan Facebook duvarında sanki kullanıcılar kovayı su damlalarıyla dolduruyormuş gibi bir görüntü ortaya çıkıyor.



Verilen mesajı çok iyi bir şekilde anlatan bir kampanya olmuş. Ayrıca kampanya birçok blog ve haber sitesinde geniş yer bulmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder