Otomobil Fuarında Renault ile Facebook 'Like'



Offline tecrübelerinizi direkt olarak online arkadaşlarınızla paylaşın.

Renault bu sloganıyla bunu gerçekleştirdiğini belirtiyor. Facebook dünyasını, AutoRAI 2011 fuarının gerçek dünyasına dahil ediyor.



Fuarda daha önce Coca Cola Kasabası'nda olduğu gibi bir uygulama gerçekleştirilmiş. Hollanda'nın en büyük otomativ fuarında 250.000 kişi ellerindeki RFID Facebook kartları ile Renault arabalarını beğenebiliyor. Araçların yanına yerleştirilen özel Facebook sütunları ile beğendiğiniz arabanın yanındaki sütuna kartı okutuyorsunuz ve bu işlemle Facebook duvarınızda bu paylaşım gerçekleşiyor. Böylelikle offline bir araç tecrübesi online arkadaşlarınızla paylaşılmış oluyor.



Ülkemizde henüz böyle bir çalışma yapılmaması ve Facebook sıralamasında Facebook'u en çok kullanan 3. ülke olmamız... Bu iki durum arasındaki tezat ne zaman avantaja dönüşecek merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder